Hi, I am Germano. Ciao sono Germano.

There are stories that wander and look for a pen to put them on paper“. Stories told by people close to us or lonely, orphaned stories.

I’m not actually a professional writer: I’m just an architect. Although myself, there are so many stories that constantly cross my mind, and if I don’t express them, they are pushing and pushing until I pull them out on paper. Despite these “pushing stories”, I started to devote myself to writing only from 2017. On the other hand, it is only from 2019 that I dedicate myself almost entirely to writing in order to put on paper all the stories I had in arrears.

Ci sono storie che vagano e cercano una penna per poter essere messe su carta. Storie che sono raccontate da persone a loro vicine o storie solitarie e orfane ………….. In realtà non sono uno scrittore professionista: sono solo un architetto. Ci sono tante storie che girano costantemente per la mente, e se non le esprimo, sono lì che spingono e spingono finché non le tiro fuori e le metto su carta. Ho iniziato a dedicarmi alla scrittura solo dal 2017. D’altronde è solo dal 2019 che sotto la pressione di queste “storie reali”, mi dedico quasi interamente alla scrittura per mettere su carta tutte le storie che avevo e, ho, in arretrato.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s